6 Juni

Hej,
Nu va det ett tag sen jag blogga här. Hade nästan glömt bort att jag har en blogg. Ha ha Har ju som bekant haft data problem men det tycks vara löst nu. :) I dag är det 6 Juni Sveriges national dag och det är en underbart härligt solig dag här. Jag och lillplutten (Lemon) sitter på balkongen och solar.. ja i alla fall jag.. Lemon håller sig i skuggan. På torsdag går jag på en lång och härlig semester. ;) Som det ser ut kommer jag ströjobba lite under sommaren (hoppa in lite då & då men under sommar månaderna så ligger mycket nere vad gäller behandlingar)men sätter i gång igen i Augusti. Ska bli såååå skönt. Försöker planera in lite aktiviteter under sommaren för man kan ju inte sitta kvar här i Lkpg och häcka varje dag. Vi får se vad det blir. :) Nu ska jag gå ut o njuta av solen igen.. för i morgon skulle det visst bli dåligt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0