8 April

Titt ut..

Det va ett tag sen jag skrev nu. Helgen i Sthlm va bra. På Fredagen va jag i Globen och tittade på Sthlm Ice. Det va en upplevelse. Fantastiskt kul att se stjärnorna live och framförallt Plushenko. Han är en fantastisk åkare med en enorm utstrålning och karisma. Och det verkade hela Globen tycka. =) Filmade lite under hans åk.. får se om Lydia kan hjälpa mig att lägga upp det. Har en ny favvolåt.. Je suis malade.. den är så himla vacker.. ♥. Plushenko åkte till denna och har sett det åket ganska många ggr så denna låt har fastnat i mitt huvud.



Nog om konståkning och konstiga franska låtar nu. :)
 
Resten av Påskhelgen spenderade jag i Bålsta tillsammans med Stefan, Anette och Isabelle. Mor & Far va uppe med husvagnen oxå (lydia åkte med dem upp). Isabelle har vuxit och är en jättesöt och go unge. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0