....

Hallå där..

Har noll energi MEN trots detta så ska jag ge ett försök att summera helgen. Jag va i Sthlm och hälsade på Cissi som inte va i toppform. Hon va lite småförkyld och hängig men trots detta så tog vi oss till Fridays stureplan och käkade på Lördagen. Det blev en toppenkväll. God mat och dryck och mycket prat & skratt. :) Söndagen spenderade vi på ett cafe utmed strandvägen där vi drack Latte och kollade på folk. Vädret va toppenskönt så vi passade även på att promenera lite på djurgården innan jag steg på tåget till Lkpg igen. :)

Som jag sa inledningsvis så har jag noll energi.. fattar inte vad det är med mig men jag är såå trött och orkeslös. I dag ville jag bara stanna hemma från jobbet men jag tog mig givetvis till jobbet trots detta. Och när jag väl kom dit så kändes det ändå hyfsat ok. Hade mycket trevliga kunder i dag som förgyllde min dag. :)

Nu ska jag ha en skön tv kväll. Top Model (favvoprogram) sedan Spårlöst (annat favvoprogram) He he Hoppas hoppas jag är mer på G i morgon.. =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0